حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
سرخط خبرها

چگونگی قرارداد با معلمان خرید خدمات چه زمانی مشخص می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۰۶۵۲۴
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
چگونگی قرارداد با معلمان خرید خدمات چه زمانی مشخص می‌شود؟
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره به‌کارگیری نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی فرهادی امروز در خصوص به‌کارگیری نیرو‌های خرید خدمات آموزش و پرورش اظهار کرد: وزیر سابق آموزش و پرورش با سازمان اداری استخدامی توافق کرده بودند که نیرو‌های خرید خدمات جذب نشوند و در مقابل ۵۳ هزار نفر با مجوز استخدام جذب شوند.

وی افزود: اما جذب این ۵۳ هزار نفر محقق نشد، ۴۳ هزار نفر جذب شدند که این تعداد هم دیرتر از زمان ممکن استخدام شدند، نتیجه آزمون استخدامی دبیری تا پایان مهر مشخص شد. همچنین ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزگاری پیش از مهر و بقیه تا پایان مهر مشخص شدند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بنابراین با توجه به این شرایط، استان‌ها هم ناچار شدند که نیرو‌های خرید خدمات را به همکاری دعوت کنند، اما برای جذب آن‌ها هیچ مجوزی نداشتیم.

فرهادی یادآورشد: این موضوع در هیئت دولت هم مطرح و تصویب شد و تصویب‌نامه به این صورت که برای این‌ها فکری بکنید به سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد.

وی گفت: جلسات بسیاری با سازمان اداری و استخدامی برگزار کردیم و تعامل و همکاری قوی بین سازمان اداری و استخدامی و آموزش و پرورش صورت گرفت که بهترین حالت را برای نیرو‌های خرید خدمات درنظر گرفته شود و یک پایش کامل هم داشته باشیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->